Biodanza Rosa - Breda + Antwerpen

← Agenda Biodanza ←

10-02-2018 | Tutor Training module I

11 februari module II op 30 juni/1 juli

160 euro
t werkhuys Zegelstraat 13, 2140 Antwerpen, België
Inschrijven

In depth methodology for the Tutor Training Module I en II door Elaine Matuk


“Biodanza heeft een precieze code, zoals vervat in haar theoretische model. Ze wordt geleid: het is geen vrije dans.

Aan de basis van elke Biodanza-oefening ligt een lange overpeinzing die moet worden benadrukt.

De training van methodologische verdieping brengt dus een continuïteit tot stand tussen het eigen vormingsproces in Biodanza en de professionele functie die de nieuwe studenten in opleiding moeten volgen. “Prof. Rolando Toro Araneda

 

Deze Methodologische Verdieping training voor de opleiding tot Tutor beoogt de vakbekwaamheid te vergroten en de modaliteiten te verdiepen van het netwerksysteem om studenten te begeleiden die zich in een vormingsproces binnen de school bevinden, en erkent dat deze taak ook bij de organisator van de wekelijkse les ligt.

Op deze manier speelt hij of zij een actieve rol van samenwerking met bemiddelingsfunctie in de communicatie tussen de school en de omgeving waarin deze zich bevindt.   

Om de samenwerkingsmodaliteiten die dit netwerk bepalen, te verdiepen heeft Eliane Matuk onder toezicht van Prof. Rolando Toro Araneda een cursus van Methodologische Verdieping vormgegeven, die de titulaire Biodanza lesgever voorbereidt, bekwaam maakt en kwalificeert om de functie te vervullen van docent Tutordocent in opleidingsscholen die het systeem van netwerken met Tutoren aanvaarden/invoeren.

De netwerksamenwerking tussen lesgevers, die kenmerkend is voor de manier van werken met Tutordocenten, stimuleert het gevoel van verbondenheid met een werkingsteam, ontwikkelt en onderhoudt integrerende relaties tussen beoefenaars, studenten in opleiding en de schooldirecteur. Prof. Rolando Toro Araneda

Eliane zal in deze training een up-date geven van de nieuwe oefeningen en van de oefeningen van verdieping van de vivencia.